نشست بررسی مسائل و مشکلات بیمه تکمیلی درمان کارکنان مشاغل پیمانکاری نقت و گاز اروندان

نشست بررسی چالش‌ها و راهكارهای رفع موانع در حوزه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان مشاغل پیمانکاری با حضور مدیر منابع انسانی و نمایندگان کارفرما، پیمانکار و رئیس بیمه البرز برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، با عنایت به اهمیت نقش و جایگاه نیروی انسانی به ویژه کارکنان مشاغل پیمانکاری که در خط مقدم تولید مشغول به فعالیت می باشند جلسه ای با حضور مدیر منابع انسانی و نمایندگان ذیربط روز یکشنبه 28 آذر ماه در محل کمپ منطقه عملیاتی دارخوین برگزار گردید.

در ابتدا سعید ابراهیمی مدیرمنابع انسانی گفت : اهم مشکلات پیش روی کارکنان مشاغل پیمانکاری در حوزه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان  بازپرداخت طولانی مدت هزینه های درمانی ، عدم ارائه خدمات مطلوب توسط مراکز طرف قرارداد با بیمه با دریافت فرانشیز ، شفاف نبودن فرآیند بازپرداخت هزینه های دریافتی در سامانه سیناد می باشد .

وی  ضمن الزام شرکت بیمه گر و دستور تسریع در خصوص مرتفع نمودن مشکلات مطروحه ، ابراز امیدواری نمودند که مشکلات و چالش های موجود در این حوزه با همکاری و همراهی طرفین قابل حل خواهد بود .

در ادامه نمایندگان کارفرما و پیمانکار مشکلات موجود در حوزه خدمات بیمه تکمیلی درمان در شرکت های تحت پوشش را ارائه نمودند و خواهان تسریع در رفع مشکلات فعلی شدند.

در پایان انصاریان رئیس بیمه البرز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های مستمر مسولین شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص مرتفع نمودن مشکلات پرسنل تحت پوشش این بیمه ، نسبت به پاسخگویی به مسائل و ابهامات بوجود آمده در این خصوص مطالبی بیان کردند و اذعان نموده از هر گونه تلاش جهت مرتفع نمودن چالش های موجود دریغ نخواهند کرد.