آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد

سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد امروز سه شنبه ۲۵ بهمن در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان، فولاد خوزستان به عنوان قُطب دوم تولید فولاد کشور به منظور عبور از شرایط فعلی تحریم‌های ظالمانه آمریکا و توانمندسازی بخشِ داخلی برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری این نمایشگاه را تدارک دیده است.

هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بومی سازی و توانمندسازی بخش داخلی است. نام گذاری سال جاری با عنوان “تولید، دانش بُنیان و اشتغال آفرین” از یک و تلاش دشمن برای فشار حداکثری بر صنایع از سوی دیگر بارقه ای اُمید را در دل روشن می سازد که در قالب این نمایشگاه ضمنِ شناسایی سازندگان قطعات داخلی، برنامه مُدونی جهتِ بومی سازی آن‌ها در کوتاه ترین زمان انجام شود و در زمینه تامین مواد و فناوری نیز با مُشارکت بخش علمی و شرکت های قدرتمند این حوزه نیازهای فولاد خوزستان برطرف گردد.

در سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد بیش از صد واحد از هشت اُستان کشورمان شرکت کردند.

بر همین اساس از مجموع صد واحد شرکت کننده در این نمایشگاه شصت درصد از خوزستان و چهل درصد از سایر اُستان ها می باشند.

در نمایشگاه امسال فعالین صنعت فولاد از هشت اُستان کشور که شامل؛ اُستان های خوزستان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، کرمان و یزد در نمایشگاه شرکت کردند.

نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد از ۲۵ لغایت ۲۸ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از ساعت شانزده الی بیست و یک برگزار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا