پیروزی آتش نشانان اهوازی در جدال با شعله های آتش

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 7 عملیات اطفا حریق و امدادی در 24 ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: دوازدهم آذر ماه سال جاری ساعت یک و هشت دقیقه بامداد حریق نیزارهای مسیر ساحلی غربی پشت کتابخانه مرکزی با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار شد.

وی با اشاره به مهار حریق خودرو پراید ساعت یک و 18 دقیقه در مسیر عین 2 انتهای خیابان 12 غربی به علت اتصال برق موتور خودرو تصریح کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت 6 و 58 دقیقه در فولادشهر خیابان 6 به علت نشت گاز شیلنگ آبگرمن و حریق کارگاه ساعت 11 و 46 دقیقه در شهرک رزمندگان خیابان شهدا یک به علت بی احتیاطی در جوشکاری را با موفقیت اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات ازکابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه صد دستگاه و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق فاز یک پادادشهر خیابان 2 استادان و گلستان بلوارخوش، سه شهروند را نجات دادند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا