یاسین کاوه پور در نشست ستاد استقبال از مهرماه :

خط قرمز شهرداري آبادان، سلامت و ایمنی شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز است

به گزارش بصیرت نو خوزستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در نشست ستاد استقبال از مهرماه با تقدیر از خدمات پرسنل شهرداری در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: امسال اربعین متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته را تجربه کردیم و با خدمات رسانی بهتر به زائران توانستیم رضایتمندی آنان را کسب نماییم.

 

وی خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر شهرداری در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شد و بیان کرد: همان گونه که در اربعین حسینی خدمات متفاوتی را به زائران ارائه دادیم انتظار می رود در استقبال از مهر ماه که همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نیز می باشد کیفیت خدمات نسبت به سال‌های گذشته بهتر شود.

 

شهردار آبادان ایمنی و سلامت شهروندان را خط قرمز مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: خدمات رسانی سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و شورای ترافیک در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اینکه امسال خدمات رسانی اتوبوسرانی رایگان اعلام شده استفاده از این ناوگان توسط شهروندان، دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان زیاد خواهد بود و باید به صورت ویژه این خدمات به آنها ارائه شود.

 

کاوه پور بیان کرد: با توجه به اینکه ۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهری اضافه شده است، باید خدمات متفاوتی را به شهروندان ارائه داد تا کیفیت خدمات نسبت سال‌های گذشته با افزایش چشمگیری مواجه شود.

 

وی بر ضرورت نصب علائم ترافیکی و خط کشی معابر اطراف مدارس تاکید کرد و ابراز داشت: این اقدامات می بایست تا قبل از بازگشایی مدارس اجرایی شود تا آمادگی لازم برای مهرماه وجود داشته باشد.

 

شهردار آبادان همچنین خواستار ساماندهی سرویس‌های مدارس شد و گفت: سازمان تاکسیرانی نسبت به نظم بخشیدن و ساماندهی تاکسی ها و ون هایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کنند باید اقدامات لازم را انجام دهد و چنانچه کمبودی احساس می شود در کمترین زمان ممکن باید برطرف شود.

 

کاوه‌پور ادامه داد: همچنین نظارت بر ایستگاه های تاکسی و توقف‌گاه باید در طول فصل تحصیلی از سوی بازرسان تاکسیرانی به صورت مداوم اجرایی گردد.

 

وی به فضاسازی و زیباسازی اطراف مدارس سطح شهر اشاره کرد و اذعان داشت: با مصوبه شورای اسلامی شهر و آنچه که به عنوان مسئولیت بر عهده شهرداری است عمل خواهیم نمود.

 

شهردار آبادان اضافه کرد: مدیران مناطق در بحث پاکسازی و نخاله برداری اطراف مدارس اقدامات لازم را باید با محوریت معاونت خدمات شهری در دستور کار خود قرار دهند.

 

کاوه پور بر لزوم رنگ آمیزی دیوارهای اطراف مدارس در جهت ایجاد نشاط میان دانش آموزان تاکید کرد و گفت: این اقدام با اولویت مدارس در مسیرهای اصلی سطح شهر اجرای می گردد و در مراحل بعدی و با اولویت بندی، دیگر مدارس نیز با توجه به منابع مالی شامل این اقدامات شهرداری قرار خواهند گرفت.

 

وی بر ضرورت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تاکید کرد و بیان داشت: معاونت خدمات شهری و سازمان پسماند می بایست نسبت به این مهم اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام دهند.

 

شهردار آبادان با بیان اینکه لکه‌گیری اطراف مدارس نیز از اولویت های شهرداری در استقبال از مهر ماه می باشد، عنوان کرد: سازمان عمران با همکاری مناطق سه‌گانه پیش از بازگشایی مدارس اقدامات لازم در این خصوص را انجام خواهند داد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا