معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان تاکید کرد؛  ضرورت جلوگیری از خام فروشی تولیدات کشاورزی در خوزستان

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت جلوگیری از خام فروشی تولیدات کشاورزی خوزستان، گفت: همه کمک کنیم آنچه در استان تولید می شود توسط مراکز تولید کشاورزان و بهره برداران به نوعی فراوری شوند و کمتر به سمت خام فروشی برویم تا ارزش افزوده و رونق اقتصادی در استان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، آقا رضا فتوحی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته اظهار کرد: خبرنگاران رابطین بین تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و اطلاع رسانی در سطح امور جامعه بوده و به نوعی کمک کننده و ترویج دهنده ی توانمندی ها و پتانسیل های استان خوزستان هستند.

فتوحی عنوان کرد: حضور بخش عظیمی از استان های سراسر کشور در نمایشگاه جهت تبادل افکار از فاکتور های مهم نمایشگاه ها است.

به گفته ی وی ؛ بیشتر تولیدکننده های خوراک دام ، آبزیان ، دامپروری،زراعت و باغبانی در نمایشگاه حضور دارند که باعث رونق و توسعه تولید می شود.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به پتانسیل خوزستان در برگزاری نمایشگاه ها خاطرنشان کرد: با برگزاری نمایشگاه ها و اطلاع رسانی به عامه مردم جامعه می توانیم رونق بیشتر از گذشته داشته باشیم.

فتوحی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از خام فروشی تولیدات کشاورزی خوزستان، افزود: همه کمک کنیم آنچه در استان تولید می شود توسط مراکز تولید کشاورزان و بهره برداران به نوعی فراوری شوند و کمتر به سمت خام فروشی برویم تا ارزش افزوده و رونق اقتصادی در استان ایجاد کنیم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: یکی از موضوعاتی که استاندار برآن تاکید دارد رونق چرخه ی تولید و خوشه ی صنعتی است، بنابراین همه باید بیشتر کمک کنیم تا کل کشور متوجه پتانسیل های خوزستان بشوند.

گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته همزمان با یازدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه ای و باغبانی از تاریخ ۳ لغایت ۶ اسفند ماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در نمایشگاه بین المللی اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا