رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان:اصحاب رسانه افکار عمومی را در مسیر شهدا قرار دهند

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: به دنبال این هستیم تا اصحاب رسانه که خط مقدم جهاد تبیین هستند با تاسی از جملات و  وصیت‌نامه شهدا تبیین‌سازی کنند و افکار عمومی را در مسیر شهدا قرار دهند

به گزارش بصیرت نو خوزستان |سجاد بهمئی در یادواره گرامیداشت خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس که امروز (پنجم مهر ۱۴۰۲) در ایسنای خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: درصدد هستیم تا امسال در بسیج رسانه با طرح و نگاهی جدید خبرگزاری‌های استان را به سمت و سوی سیره شهدا پیش ببریم. به این منظور اقدام به ایجاد یادمان‌های شهدا کردیم.

او با بیان این‌که امیدوایم بتوانیم با تاسی از منش شهدا در افکار عمومی تاثیرگذار باشیم، ادامه داد: هدف این است که در نگاه به سیره شهدا، در این مسیر حرکت کنیم و تمام رفتار ما براساس این جمله باشد که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. امیدواریم این جمله را بتوانیم سر در خبرگزاری‌ها نصب کنیم و عکاسان و خبرنگاران براساس این شاخص‌ها اقدام کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان این‌که به دنبال این هستیم تا یادمانی از شهدا در تمام دفاتر رسانه‌ها داشته باشیم، اظهار کرد: روز گذشته در دفتر خبرگزاری ایرنا یادمان شهید غلامرضا احمد و دومین یادمان نیز به عنوان یادمان شهید احمد سگوند در روزنامه اطلاعات و امروز یادمان شهید احمد رستگاری در ایسنا رونمایی شد.

بهمئی تصریح کرد: هدف اصلی ما امیدآفرینی در رسانه‌ها است. زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از اهداف بسیج رسانه است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا