برگزاری مراسم جشن ازدواج 99 زوج کم برخوردار استان خوزستان

مراسم جشن ازدواج ۹۹ زوج کم برخوردار استان خوزستان با حضور باشکوه مردم و مسئولان و با همت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان روز یکشنبه 22 آبان ماه در تالار امیران اهواز برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان  : به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص اظهار کرد: این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تسهیل امر ازدواج، توسط یکی از سازمان های مردم نهاد و با کمک خیرین و سازمان ها برگزار شد و توانستیم ۹۹ زوج کم برخوردار را از نظر مالی تحت پوشش قرار دهیم.
محمد رستمی افزود: این مراسم از نظر تعداد زوجین برای اولین بار در استان انجام شد که امیدوارم با کمک سازمان های مردم نهاد تقویت شود.
وی گفت: برای این زوج های جوان جهیزیه به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال با همکاری خیرین، ارگان ها و موسسات مردم نهاد در سطح این شهرستان فراهم شد که این اقدام مثبت نشان از همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی دارد.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: متأسفانه بیشتر آسیب‌های جامعه اعم از اعتیاد، طلاق و بزهکاری به دلیل وجود مشکلات و موانع پیش روی جوانان‌ در امر ازدواج است.
رستمی بخشی از مشکلات و موانع پیش‌ روی ازدواج جوانان را ناشی از وضعیت اقتصادی و عدم توان آنان در تهیه جهیزیه دانست و گفت: فراهم‌ کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.
در این مراسم برنامه های متنوعی همچون مولودی خوانی، شعر و دیگر برنامه های شاد و مفرح برگزار شد.
همچنین در پایان این جشن به سه داماد نابینای حاضر در مراسم یک جلد قرآن به همراه شاخه گل اهدا شد
مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا