نقش دستگاه های فرهنگی در فرهنگ سازی استفاده از گاز طبیعی بی بدیل است

در جلسه‌ای با حضور مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس روابط عمومی گاز خوزستان بر استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ سازی استفاده از گاز طبیعی تاکید شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خوزستان، فهد خباز رئیس روابط عمومی گاز استان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استفاده از گاز طبیعی با رویکرد کاهش حوادث و آموزش مصرف بهینه گاز طبیعی در صدد هستیم از ظرفیت دستگاه فرهنگی برای این منظور استفاده کنیم.

وی با اشاره به تنوع ظرفیت های موجود در امور فرهنگی و تولید محتوا، این مهم را به عنوان یک فرصت برشمرد و افزود: متاسفانه در سال های گذشته حوادث ناگواری در بخش گاز اتفاق افتاده است که خسارت های مالی و جانی قابل تاملی را به همراه داشته است و امیدواریم با تعامل سازنده ای که با دستگاه های فرهنگی ایجاد کرده ایم، شاهد کاهش حوادث در بخش گاز باشیم.

رئیس روابط عمومی گاز خوزستان تصریح کرد: استفاده حداکثری از تکنولوژی های ارتباطی، و ظرفیت های فضای مجازی در دستور کار سال جاری قرار گرفته است.

خباز با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از دستگاه هایی است که بیشترین و موثرترین مخاطبین را دارد، اظهار کرد: مجموعه گاز خوزستان و آموزش و پرورش استان در جهت انتقال مفاهیم مربوط به مصرف ایمن گاز و صرفه جویی این انرژی خدادادی اقدامات موثری را برنامه ریزی می کنند.

رئیس روابط عمومی گاز خوزستان همچنین به سند راهبردی مسئولیت اجتماعی  اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در راستای بهره مندی آموزش و پرورش استان از ظرفیت های مسئولیت اجتماعی گاز خوزستان فعالیت های موثری برنامه ریزی و اقدام شود.

در این جلسه بابک نوری زاده مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اعلام آمادگی در جهت فعالیت های فرهنگی در زمینه آموزش و رعایت نکات ایمنی به دانش آموزان، گفت: مجموعه آموزش و پرورش در مدت شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری، تلاش های زیادی را از طریق خدمات الکترونیک برای دانش آموزان بکار گرفته است.