نشست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

نشستی با حضور پرویز عزیزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حاجی نوروز رئیس اداره امور اداری، مالی و پشتیبانی این اداره کل، بازرس ماده ۹۱ و ۹۲، کارشناس مدیریت عملکرد و تعدادی از کارشناسان حوزه ی معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان :به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،در ابتدای این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته،بر پرداخت بدهی های اداره کل از جمله هزینه های قبوض برق که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها را با مشکل مواجه کرده است تاکید کرد.

پرویز عزیزی همچنین انجام به موقع  فعالیت های سازمانی بر اساس فرایندهای تعریف شده در راستای ارتقای بهره وری را خواستار شد.

در ادامه سهیلا حاجی نوروز رئیس اداره امور اداری، مالی و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص رعایت شاخص های اداری و اهتمام و جدیت در انجام امور نکاتی را بیان کرد و جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را مطلوب و قابل توجه بر شمرد و صیانت از این جایگاه را خواستار شد.

در ادامه جلسه کارشناسان به بیان مشکلات واحدهای مربوطه پرداختند و در خصوص رفع مشکلات در راستای انجام بهینه ی فعالیت ها ضمن بحث و تبادل نظر، پیشنهادهایی ارائه شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا