اعلام آمادگی شهردار اهواز برای تفاهم با نیروی انتظامی در بخش های مشترک

شهردار اهواز گفت : ما آمادگی داریم در همه بخش های قابل اشتراک بین نیروی انتظامی و شهرداری تفاهم داشته باشیم که قطعا این هم افزایی باعث ارتقاء کیفیت زندگی در شهر اهواز خواهد شد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ،رضا امینی شهردار اهواز در آیین تقدیر از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی که عصر روز دوشنبه 18 مهر ماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در صحن شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد اظهار کرد : خدا راشاکریم علی رغم توطئه هایی که دشمنان برای برهم زدن نظم و امنیت کشور ما داشتند با تیزبینی و درایت نیروی انتظامی توطئه ها به خوبی خنثی شد .

امینی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر ، خوزستان سربلند ، خوشنام و درخشان ظاهر شد تصریح کرد : علیرغم طمعی که دشمنان به خوزستان داشته و دارند ، با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تیزبینی نیروی انتظامی توطئه های دشمنان خنثی شد و الحق و الانصاف وفاداری مردم خوزستان قابل ستایش است .

وی افزود : امنیت و آرامش امروز ما مدیون جان فشانی بزرگواران نیروی انتظامی است که به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به همه عزیزان فعال در نیروی انتظامی که قطعا زحمات زیادی متحمل می شوند و شاید بخشی از آن ها در ظاهر از چشم ها پنهان باشد ولی در پیشگاه خداوند محفوظ است ، خداقوت عرض کرده و قدردانی می نمایم.

شهردار اهواز گفت : ما بعنوان خادمین مردم خوزستان در شهرداری اهواز معتقد هستیم هم افزایی و مشارکت در فعالیت هایی که منتهی به برقراری نظم و امنیت در شهر می شود باید دست در دست نیروی انتظامی داشته باشیم تا بتوانیم فضای آرامش بخش بهتر و بیشتری در همه مقاطع سال برای مردم عزیز رقم بزنیم .

امینی بیان کرد : ما آمادگی داریم در همه بخش های قابل اشتراک بین نیروی انتظامی و شهرداری تفاهم داشته باشیم که قطعا این هم افزایی باعث ارتقاء کیفیت زندگی در شهر اهواز خواهد شد .

در پایان از کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد .

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا