خوزستان ، میزبان نخستین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست کشور

نخستین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست کشور به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری آوای باغملک: مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در نشست با اصحاب رسانه گفت : سازمان حفاظت محیط زیست یکی از ارگانی می باشد که راه شهادت ، ایثار و از جان گذشتگی در راه میهن ، خاک در آن فراهم است.
داود میرشکار افزود: روزانه از سوی شکارچیان و افراد متخلف نسبت به طبیعت و گونه های جانوری و گیاهی کشور تجاوز و تعرض می شود و محیط بانان و تمامی کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست آماده دفاع از محیط زیست و طبیعت کشور هستند .
وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست دارای ۱۲۲ شهید که از این شهدای گرانقدر شهادت ۳۹ شهید احراز و ۱۰ شهید دیگر در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و پرونده احراز شهادت ۸۳ دیگر در حال بررسی است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست نیز دارای ۳۸۸ جانباز است، بیان کرد: جانبازی ۴۸ نفر از جانبازان گرانقدر تایید و بررسی جانبازی ۳۴۰ نفر دیگر نیز در حال انجام است.
میرشکار گفت: این مراسم روز پنج شنبه دوم آذر ماه با حضور دکتر سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، دکتر قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سردار رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار می شود .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا