با افزایش 2.27 درصدی تولید برق در 4 ماهه نخست امسال صورت پذیرفت؛ نیروگاه افق ماهشهر با حداکثر توان ، برق تولید می کند

این نیروگاه سیکل ترکیبی با تولید 358 هزار 752 مگاوات ساعت در تیرماه امسال مجموع تولید خود در 4 ماهه سال جاری را به 1 میلیون و 196 هزار و 454 مگاوات ساعت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ،  فضل الله خادمی مدیر نیروگاه افق ماهشهر با اعلام این خبر گفت: مجموعه کارکنان این نیروگاه با توجه به گرمای بیش از حد هوا در این شهرستان تمام تلاش خود را در جهت پایداری تولید برق در پیک تابستان انجام داده اند و  همه واحدهای نیروگاه ماهشهر در حال حاضر با حداکثر توان خود در حال تولید برق می باشند تا برقی مطمئن و تثبیت شده در اختیار مردم و صنایع قرار بگیرد.

وی با اشاره به تولید 358 هزار و 752 مگاوات ساعت انرژی برق در تیرماه سال جاری ، میزان تولید 4 ماهه سال 1400 را  1 میلیون و  196 هزار و 454مگاوات ساعت اعلام نمود که این میزان تولید برق 2.27 درصد بیش از مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مدیر نیروگاه افق ماهشهر مهمترین اقدامات در راستای افزایش تولید  را  اجرای برنامه‌های PMو رفع محدودیت واحدهای تولیدی و اجرای تعمیرات میان دوره‌ای و اساسی عنوان نمود .

لازم بذکر است نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌پذیرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا