تجلیل از بانوان نمونه عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

از بانوان نمونه و فعال در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، در این آیین مهناز کلهر، معاون توسعه و منابع اداره کل اظهار داشت: در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ اسلامی، ارزشهای دینی و به منظور اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف، بانوان نمونه شاغل در اداره کل و فعال در امر ترویج عفاف و حجاب انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود : خواهران شاغل در این اداره همه نمونه هستند و این انتخاب بر اساس معیارها و شاخص مختلف در راستای حفظ ارزشها صورت می پذیرد.
کلهر ادامه داد: آنچه که ما را متفاوت می کند تکیه بر ارزشها مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی است و رفتار ما بر گرفته از دین ، احادیث و روایات ائمه معصومین (ص) است.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: دشمنان سعی در کمرنگ جلوه دادن ارزشهای ناب اسلامی هستند و با ترفندها و شگردهای مختلف تبلیغاتی، فرهنگ اصیل و اسلامی جوانان این مرز و بوم را هدف خود قرار داده اند.

وی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ اسلامی، تشویق و قدردانی از خواهران شاغل در اداره کل و فعال در ستاد را در دستور کار قرار دادیم که با اهدای لوح تقدیر مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده و با رفع همه گیری ویروس منحوس کرونا برنامه های تقدیر از بانوان با شکوه بیشتری برگزار گردد.