مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان: وبینار تاب آوری تاسیسات در برابر مخاطرات برگزار شد

اولین وبینار تاب آوری تاسیسات گازرسانی در برابر مخاطرات با عنوان پیش رویداد با حضور عبداله ابول پور مدیرعامل گاز خوزستان، دکتر صالحی ویسی رئیس دانشگاه خاتم الانبیاء شهرستان بهبهان و جمعی از مدیران گاز استان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز خوزستان، ابول پور گفت: با توجه به اینکه استان خوزستان کانون حوادث و مخاطرات مختلفی است،  برگزاری چنین وبیناری با موضوع تاب آوری تاسیسات گازرسانی ضروری است. مدیر عامل شرکت گاز خوزستان افزود: این وبینار با هدف ارائه راهکارهای مناسب جهت بالا بردن تاب آوری تاسیسات گازرسانی در شرایط سیل، زلزله، رانش زمین و مخاطرات انسانی برنامه ریزی شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص اثربخشی این وبینار تصریح کرد: این برنامه با حضور نخبگان، پژوهشگران و متخصصین عرصه گازرسانی برگزار می شود و راهکارهای اجرایی حل مسئله در راستای مدیریت مخاطرات و حوادث غیرمترقبه بررسی خواهد شد.

ابول پور مدیرعامل گاز خوزستان با اعلام دعوت از علاقمندان جهت شرکت در وبینار تاب آوری تاسیسات گازرسانی، اظهار داشت: اختتامیه این رویداد در پایان تیرماه برگزار می شود که تاریخ برگزاری مراسم از طریق سایت شرکت گاز خوزستان به آدرس www.nigc-khgc.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا