همکاری مناطق نفتخیز جنوب با ستاد نوروزی خوزستان/اختصاص ۲۳۴ دستگاه انواع خودرو به دستگاه‌های اجرایی استان

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از همکاری این شرکت با ستاد نوروزی استان خوزستان خبر داد و گفت: این شرکت برای تسهیل سفرهای نوروزی ۲۳۴ دستگاه انواع خودرو در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار داده است.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی مناطق نفتخیز جنوب ، مهندس امیر بصیری با تشریح فعالیت‌های این مدیریت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در ایام نوروز افزود: این تعداد خودرو از اسفندماه سال گذشته در اختیار پلیس راهور ناجا، پلیس راه،‌ وزارت راه، شهرداری اهواز و ستاد راهیان نور قرار داده شده و و تا پایان سفرهای نوروزی آماده خدمت بودند.

وی اظهار داشت: این خودروها شامل انواع سواری، وانت، مینی‌بوس و اتوبوس، کمپرسی، جراثقال، لودر، بلدوزر، تانکر آب، سپتیک و بیل مکانیکی بوده که به میزان ۱۳۶۴ دستگاه/روز خدمت‌رسانی کردند.

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید همچنین از اختصاص ۳۲ دستگاه خودرو از سوی این شرکت به ستاد راهیان نور خبر داد و گفت: این شرکت هرسال در روزهای سال نو و تعطیلات نوروزی و همزمان با سفرهای راهیان نور به استان خوزستان با ستاد راهیان نور استان همکاری دارد.

مهندس بصیری خاطرنشان کرد: در ایام نوروز خدمات این مدیریت در چهار بخش ماشین آلات سیار و ساختمانی، خودروهای سنگین، اتوبوسرانی و خودروهای سبک علاوه بر واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابعه در راستای پشتیبانی از تولید، به سازمان‌های دیگر ارائه شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مجموع ۸۶۸ دستگاه خودوری سبک و سنگین، اتوبوس و ماشین‌الات ساختمانی در اختیار نهادهای دیگر قرار گرفت که به مدت ۱۲۰۲۲ روز/دستگاه خدمت‌رسانی انجام شد.

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به خدمات این شرکت به مناطق زلزله‌زده اندیکا اشاره کرد و گفت: از زمان وقوع زلزله اندیکا در مهرماه ۱۴۰۰ تا اسفندماه تعداد ۵۰۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و راهسازی به میزان ۱۱۳۸۱ روز/دستگاه جهت کمک به مردم و بازسازی مناطق زلزله‌زده اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین در همکاری با شهرداری اهواز جهت زیباسازی شهر تعداد ۹ دستگاه کمپرسی، یکدستگاه لودر و یکدستگاه بولدوزر اختصاص یافت که از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ اسفند با انجام ۲۶ سرویس حمل خاک و ضایعات، خدمت رسانی شده است.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا