نشست بررسی مسائل و مشکلات بیمه تکمیلی درمان کارکنان مشاغل پیمانکاری نقت و گاز اروندان

نشست بررسی چالش‌ها و راهكارهای رفع موانع در حوزه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان مشاغل پیمانکاری با حضور مدیر منابع انسانی و نمایندگان کارفرما، پیمانکار و رئیس بیمه البرز برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، با عنایت به اهمیت نقش و جایگاه نیروی انسانی به ویژه کارکنان مشاغل پیمانکاری که در خط مقدم تولید مشغول به فعالیت می باشند جلسه ای با حضور مدیر منابع انسانی و نمایندگان ذیربط روز یکشنبه 28 آذر ماه در محل کمپ منطقه عملیاتی دارخوین برگزار گردید.

در ابتدا سعید ابراهیمی مدیرمنابع انسانی گفت : اهم مشکلات پیش روی کارکنان مشاغل پیمانکاری در حوزه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان  بازپرداخت طولانی مدت هزینه های درمانی ، عدم ارائه خدمات مطلوب توسط مراکز طرف قرارداد با بیمه با دریافت فرانشیز ، شفاف نبودن فرآیند بازپرداخت هزینه های دریافتی در سامانه سیناد می باشد .

وی  ضمن الزام شرکت بیمه گر و دستور تسریع در خصوص مرتفع نمودن مشکلات مطروحه ، ابراز امیدواری نمودند که مشکلات و چالش های موجود در این حوزه با همکاری و همراهی طرفین قابل حل خواهد بود .

در ادامه نمایندگان کارفرما و پیمانکار مشکلات موجود در حوزه خدمات بیمه تکمیلی درمان در شرکت های تحت پوشش را ارائه نمودند و خواهان تسریع در رفع مشکلات فعلی شدند.

در پایان انصاریان رئیس بیمه البرز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های مستمر مسولین شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص مرتفع نمودن مشکلات پرسنل تحت پوشش این بیمه ، نسبت به پاسخگویی به مسائل و ابهامات بوجود آمده در این خصوص مطالبی بیان کردند و اذعان نموده از هر گونه تلاش جهت مرتفع نمودن چالش های موجود دریغ نخواهند کرد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا