مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران: افزایش راندمان کار دستگاه های حفاری باعث رونق بخشی به دیگر بخش ها می شود

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: اعتقاد دارم گردش مته و کارایی و افزایش راندمان کار در دستگاه حفاری موجب رونق بخشی به دیگر بخش های عملیاتی، فنی و مهندسی و پشتیبانی شرکت می شود.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز دوشنبه (سوم خرداد 1400) در نشست با کارشناسان ادارات امور امور حقوقی و پیمان ها و دفتر تحقیق و بررسی شرکت ، افزود: در همین ارتباط بخش های عملیاتی و تخصصی و درآمد زای شرکت از جمله خدمات فنی و ویژه، مورد اهتمام خاص قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم چابک سازی سازمان در همه بخش ها، اظهار کرد: مدیران شرکت می بایست دارای برنامه و جدول کاری مشخص باشند و بر این اساس از متخصصان کارآمد، با تجربه و دارای شناخت کافی از حیطه مسئولیت در شتاب بخشی به تحقق اهداف شرکت در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت استفاده نمایند.

گلپایگانی گفت: تغییر فرآیندها، اصلاح ساختار کار براساس برنامه های شرکت های کارفرمایی و مشارکت با شرکت های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت حفاری، افزایش ضریب ایمنی، نظم و انضباط اداری، بهینه سازی هزینه ها، رعایت اصل صرفه جویی و ارتقای سطوح آموزش های فنی و تخصصی از سرفصل های برنامه های اجرایی شرکت در سال 1400 می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: بهبود مدیریت جریان نقدینگی، پرداخت مطالبات پیمانکاران، درآمد زایی، کاهش انتظارات، حضور فعال در پروژه ها، آماده بکارنمودن تجهیزات و دکل های حفاری، اخذ گواهینامه های COF، ایجاد شرایط همسان برای پرداخت مطالبات خدمات دهندگان، حمایت از سازندگان و واحدهای تولیدی و اولویت در پرداخت های آنها، از نکاتی است که توجه جدی به آنها می تواند روند جاری شرکت را در نیل به اهداف پیش بینی شده و تحقق برنامه های صنعت نفت شتاب بخشد.

وی در ادامه بخش امور حقوقی و پیمان های شرکت را از بخش های مهم و تاثیر گذار سازمان عنوان و با قدردانی از تلاش های مجموعه کارکنان این مجموعه در جهت تسهیل در روابط بین سازمان و خدمات دهندگان و حل چالش های حقوقی و قراردادی، از خدمات حدود 40 ساله علیرضا باروط کوب رئیس سابق این امور که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است، تقدیر به عمل آورد.