بیمارستان سازی باید بر اساس نیازهای واقعی و کاملا با کارشناسی تخصصی انجام شود

رئیس دانشگاه از پروژ‌ه‌های بیمارستانی ۱۰۰ تختخوابی در حال ساخت اندیمشک و ۲۰۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان نظام مافی شوش بازدید نمود.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش وب‌دا خوزستان، دکتر محمد حسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه بازدید از پروژه‌های بیمارستان‌های در حال ساخت شهرستان‌های اندیمشک و شوش گفت: باید به گونه‌ای در ساخت و ساز پروژه‌های درمانی برنامه‌ریزی کنیم که حداکثر استفاده را از منابع محدود موجود برده و تمامی ابعاد درمانی تخصصی و فوق تخصصی را لحاظ نماییم.

وی افزود: تعریف پروژه‌های متعدد باعث شده که بیمارستان‌های اصلی مرکز استان آنچنان که می‌بایست مورد توجه قرار نگیرند، در حالی که عمده بار درمان بیماران بدحال و دارای مشکلات جدی نه تنها استان خوزستان بلکه استان‌های همجوار نیز بر دوش این بیمارستان‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است امروز دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۱ رئیس دانشگاه به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه از پروژه‌های بیمارستانی ۱۰۰ تختخوابی در حال ساخت اندیمشک و ۲۰۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان نظام مافی شوش بازدید نمود و در جریان آخرین وضعیت منابع و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

گفتنی است با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده توسط دکتر آزنده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه، نماینده بانک رفاه کارگران نیز به منظور تامین بخشی از اعتبار لازم جهت ساخت پروژه بیمارستان جدید شهرستان شوش در این دیدار حضور داشت و به منظور تسریع در پرداخت وام مورد نیاز، قول مساعدت و همکاری داد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا