تغییر دهک‌بندی خانوارها به زودی/ یارانه کسی حذف نمی‌شود

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌ای برای حذف دهک‌ها در دولت وجود ندارد و همه کسانی که یارانه می‌گیرند، همچنان مشمول دریافت یارانه اند اما به زودی تغییراتی در دهک‌ بندی خانوارها انجام می‌شود.

به گزارش بصیرت نو خوزستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اطلاعات 85 میلیون و 600 هزار ایرانی بر اساس کد ملی بر روی پایگاه رفاه ایرانیان مستقر است و بر اساس این اطلاعات وسع سنجی انجام می‌شود.

عسگریان با بیان اینکه برنامه‌ای برای حذف یارانه بگیران وجود ندارد، افزود: این سامانه در حال به روز رسانی است و به زودی تغییراتی در دهک‌ بندی خانوارها انجام می‌شود.

عسگریان افزود: اطلاعات سامانه به روز شده و به زودی با اعمال اطلاعات در داخل دهک‌ها جابجایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: هم اکنون 79 میلیون و 600 هزار نفر یارانه می‌گیرند و همین تعداد بدون تغییر حفظ می‌شود، اما دهک‌ها تغییر خواهد یافت. وی تاکید کرد: این پایگاه از مهم‌ترین پنجره‌های اطلاعاتی کشور محسوب می‌شود و بسیاری از سیاست‌های کلی دستگاه‌های مختلف از طریق این اطلاعات تدوین خواهد شد.

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون این پایگاه در طرح کالابرگ و تعیین افراد مشمول و همچنین در تعیین افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نقشی تعیین کننده دارد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا