با حضور استاندار خوزستان؛ کتاب زندگی نامه «زنده یاد اسفندیار پورهنگ» خیر مدرسه‌ساز خوزستانی رونمایی شد

با حضور استاندار خوزستان در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه ساز از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه ساز خوزستانی زنده یاد اسفندیار پورهنگ به نام « یادگار اسفندیار » رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نفل از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، علی قربانی در آیین رونمایی از کتاب خیر مدرسه ساز زنده یاد اسفندیار پورهنگ که در استانداری برگزار شد ، اظهار کرد: چاپ کتاب زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز در دستور کار جدی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور است و استان خوزستان هم با توجه به دارا بودن رتبه اول در مجمع خیرین مدرسه‌ساز ، چاپ کتاب‌های زندگینامه خیرین را با یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز کشور و استان آغاز کرد.

وی افزود: امروز از کتاب زندگینامه زنده‌یاد اسفندیار پورهنگ ، یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی در کشور رونمایی شد که این خیر در ساخت ۱۳ پروژه مشارکت داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان با اشاره به نتایج پویش اول طرح “آجر به آجر” در استان، گفت: در پویش اول این طرح، یک مدرسه در استان خوزستان به عنوان اولین مدرسه طرح آجر به آجر احداث شد.

همچنین در پویش دوم ۱۳۰ هزار خوزستانی شرکت داشتند و بیش از ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند و سه پروژه تعریف شد.

در ادامه مراسم برادر این خیر بزرگ « جهانگیر پورهنگ» بیان کرد: مراسم امروز تحلیل از اخلاق و منش این نیکوکار بزرگ است به امید اینکه این رفتار و منش در جامعه گسترش یابد.

وی گفت: باید به نسل های آینده بخشندگی و ایثار را یاد داد تا جامعه ای موفق و در رفاه داشته باشیم.

پورهنگ ادامه داد: امید است که منش و رفتار برادرم بتواند در تداوم مسیر خدمت صادقانه به مردم اثرگذار باشد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا