تهیه فیلم و عکس از محتوای موزه دفاع مقدس دزفول جهت بازدید مجازی

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کارگروهی تشکیل شده است که در بستر فضای مجازی خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهد.

به گزارش بصیرت نو، سرهنگ پاسدار بهزاد جولایی، مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با اشاره به ایجاد بستر مجازی برای بازدید مخاطبان از موزه دفاع مقدس دزفول گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کارگروهی تشکیل شده است که در بستر فضای مجازی خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهد.

وی افزود: با همکاری جوانان فعال فرهنگی و هنری شهرستان، تلاش می‌کنیم تصاویر آثار هنری و فیلم‌هایی از تمام گالری‌ها و محتوای موزه دفاع مقدس فراهمی کنیم تا همه شهروندان و هموطنان عزیز بتوانند از طریق گوشی‌های تلفن همراه از آخرین دستاوردهای حوزه دفاع مقدس بازدید کنند. علاقه‌مندان برای دیدن آثار لازم است در کانال موزه دفاع مقدس دزفول عضو شوند.

سرهنگ جولایی همچنین از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «ناجی» خبر داد و گفت: کتاب ناجی محصول تلاش گروه رویتگران شهدای دفاع مقدس دزفول و نویسندگی علی موجودی است که انتشارات سوره مهر آن را به چاپ رسانده است. شهید محمدحسین ناجی‏، جزء مؤسسان ستاد ذخیره سپاه پاسداران دزفول بود که او نفوذ عمیقی به لحاظ اخلاقی و مدیریتی در بین رزمندگان داشت. این مراسم یکشنبه ۲۴ اسفند برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول گفت: با کوشش مجموعه مردمی رویتگران شهدا‏، کتاب‌هایی با محوریت شهید حبیب محمود نژاد، شهید یدالله صبور و شهید سیف الله صبور در دست تهیه است.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا