مسئول بسیج رسانه استان خوزستان خبر داد: دوره های آموزشی خبرنگاری ، عکاسی و سواد رسانه ای برگزار می‌شود

به گزارش بصیرت نو خوزستان، مسئول بسیج رسانه استان خوزستان گفت : طی تفاهم نامه‌ ی بسیج رسانه کشور با دفتر مطالعات رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین دوره آموزش سواد رسانه‌ای ،خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی و تقویت جبهه رسانه انقلاب و ارتقاء سواد رسانه ای ویژه خبرنگاران استان برگزار می‌شود.

سجاد بهمئی شنبه ۱۴ خرداد ماه در جمع خبرنگاران گفت: فراگیر شدن رسانه در کشور و اهمیت فضای این عرصه به عنوان نگاه پر مخاطب ، جامعه شهری و روستایی نقش بسیار مهمی در پدیده های اجتماعی دارد و به مین جهت آموزش افراد در جهت استفاده از این ظرفیت از اهداف اصلی بسیج رسانه می باسد.

بهمئی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان با آگاهی از اهمیت عملکرد رسانه و تاثیر آن بر جامعه، ایجاد شد تا بار تعاملات در این عرصه برای انقلاب اسلامی را بر دوش گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از ۱۵ خرداد ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد، گفت: زمان شروع کلاس‌های آموزش از ۱۰ تیرماه تعیین شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و طی این دوره خبرنگاری ، عکاسی و کلیات سواد رسانه، آموزش داده می‌شود.

این مسئول ادامه داد ؛ علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند مشخصات و مدارک خود را به شماره تماس ۰۹۹۲۹۷۴۵۶۲۰ ارسال و با تماس ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

مسئول بسیج رسانه استان درپایان از اعطای گواهی رسمی از دفتر مطالعات رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان خبر داد .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا